Saturday, December 4, 2010

Sekitar Kembara Motivasi ITC di Terengganu

CEO ITC memulakan motivasinya

Adik kecil ini merasa teruja sangat untuk melakukan modul yang disediakan :)

Mereka kelihatan cukup bersemangat

Penuh penghayatan

Pelajar perempuan yang turut serta

Team ITC singgah sekejap untuk solat Jumaat

Papan tanda yang kreatif :)

Ini satu lagi

Mengambil kesempatan bersiar-siar di Tasik Kenyir

Di sebuah landskap di Tasik Kenyir

Saya berjaya mengangkat gunung. Kuat x saya? :)

CEO ITC bersama pakcik driver bot berkuasa tinggi


Mendapat rezeki naik bot secara percuma oleh pakcik yang budiman

'Recall Sentuhan Pelajar' di Agro Resort, Besut

Pelajar sedang bersedia untuk dimotivasikan

Mungkin ada sesuatu yang menghiburkan :)

Semoga berjumpa lagi dik..Ingatlah Allah sentiasa


Saya belum lagi mengendalikan sebarang slot kerana saya fikir saya perlu melihat dan memahami dulu 'nature' ITC ini dengan baik. InsyaAllah sedikit-sedikit lama-lama membukit :)

Wallahua'lam

Pejabat ITC
7.01 PM


No comments: