Monday, January 10, 2011

Produk istimewa abad ini!

Saya ingin menawarkan anda satu produk yang sangat menarik. Jika anda menggunakannya dengan betul, nescaya anda akan mendapat keuntungan di dunia dan di akhirat.

Saya telah menggunakannya sejak dari tingkatan 1 lagi. Sehinggalah sekarang, saya masih tetap setia dengannya walaupun saya sudah bekerja.

Bukan sahaja saya, malah kawan-kawan saya baik di IPT mahupun sekolah, baik di Kelantan mahupun di luar Kelantan, telah memuji dan berpuashati akan keberkesanan dan kualitinya.

Ianya juga telah menjadi sumber rujukan tetap bagi beberapa sekolah tersohor di Kelantan. Dengan kata lain, setiap tahun, sekolah-sekolah tersebut akan memperbaharui bekalan produk ini seiring dengan kemasukan pelajar baru.

Saya fikir, dengan produk inilah, telah menyebabkan ramai sekali masyarakat mula membuka mata terhadap APA ITU ISLAM.

Tidak keterlaluan untuk saya katakan, dengan produk ini jugalah, lahirnya pemimpin-pemimpin besar di sekolah-sekolah dan kampus-kampus yang mempunyai kesedaran memandu kawan-kawan mereka ke jalan yang benar.

Suatu pelaburan yang ingin saya sifatkan sebagai 'sifar dalam kerugian' dan 'infiniti dalam keuntungan'. Ianya melibatkan kedua-dua alam-alam dunia dan alam akhirat.

Pakar motivasi tersohor Kelantan, Cikgu Nik Mat Nik Lib, telah mencadangkan supaya produk ini diletakkan di setiap pusat sumber (perpustakaan) di sekolah-sekolah seluruh Kelantan. Beliau sendiri telah mengakui akan kehebatannya.

Sesiapa yang ingin memilikinya, jangan sesekali segan untuk menghubungi saya-0134058718.

Anda pasti teruja dengannya :)

Syukran.

p/s: Untuk info lanjut,layari ini-www.quranicgroup.blogspot.com

Wallahua'lam


Pejabat ITC
2.37 PM

1 comment:

Saupz said...

jika berminat utk buat affiliate produk anda boleh layari www.inter4web.com .. Bagi komisen kepada yg promote produk anda.. Pasti produk anda lebih cepat terjual sbb ramai yg menjualkan utk anda