Thursday, January 13, 2011

Sekitar Motivasi bersama Mahasiswa Politeknik Kota Bharu,Kelantan

Alhamdulillah, saya baru sahaja selesai bersama krew ITC meneruskan agenda kami membangunkan masyarakat. Kali ini kami berpeluang bersama mahasiswa-mahasiswi Politeknik Kota Bharu, Kelantan pada 11 Januari 2011 iaitu pada hari Isnin. Durasi selama 2 jam yang diberikan telah kami usahakan semaksimum mungkin untuk memastikan para audien kami ini mendapat manfaat yang selayaknya. Syukur pada Allah, rata-rata mahasiswa-mahasiswi telah memberi respon yang cukup baik terhadap tajuk 'Halatuju Mahasiswa' ini dan kami doakan semoga mereka pulang dengan membawa sekali tips perkongsian yang kami berikan.

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada Tuan Pengarah dan pihak pengurusan Politeknik Kota Bharu kerana telah memberi kepercayaan kepada kami mengendalikan slot tersebut.

Kepada mahasiswa-mahasiswi Politeknik Kota Bharu pula, selamat berjaya kami ucapkan. Semoga kalian sentiasa bermotivasi di dalam menempuhi cabaran dan merealisasikan halatuju anda sekarang.

Terima kasih.

Wallahua'lam

Pejabat ITC
5.25 PM

No comments: