Sunday, January 9, 2011

Bersama pakar motivasi tersohor Kelantan

Pada 9 Januari 2011 iaitu hari Ahad, saya telah mengiringi CEO ITC untuk berkunjung ke SMK Belimbing, Tanah Merah, Kelantan. Kunjungan ini ialah bertujuan untuk mengadakan pertemuan dengan Tuan Haji Nik Muhamad Nik Lib, Penolong Kanan Hal Ehwal Murid (PK HEM) SMK Belimbing, Tanah Merah, Kelantan yang juga selaku perunding motivasi terkenal di Kelantan.

Pertemuan yang berlangsung selama kira-kira sejam ini cukup bermakna kepada kami. Banyak ilmu dan maklumat yang telah diperolehi oleh kami dari beliau yang sememangnya berpengalaman luas dalam mengendalikan latihan motivasi dan kesedaran. Pakar motivasi tersohor di Kelantan ini sudah pun berkecimpung di dalam dunia ini selama lebih kurang 20 tahun. Tidak hairanlah pelbagai perkongsian yang telah diberikan cukup berharga untuk kami melangkah dengan lebih segar dan mantap untuk masa hadapan.

Kami sungguh berbesar hati apabila beliau telah menyatakan kesudiannya untuk menjadi mentor kami. Semoga dengan bimbingan beliau akan memberikan nilai tambah kepada kami di dalam proses memajukan masyarakat ini.

InsyaAllah kami akan sentiasa 'keep in touch' dengan beliau.

Terima kasih cikgu! :)

Pejabat ITC
8.08 PM

2 comments:

fairuspeng said...

wow...satu langkah baik...
tahniah....
selamat maju jaya...


teringat zaman remeja dulu...
dimotivasi oleh beliau...
sungguh bermakna

Nik Mohd Kamal bin Ibrahim @ Nik Hanafi said...

tq a. putera peng fairus..doakan kami ya :)